Известие

Collapse
No announcement yet.

Маслен отдушник, извеждане навън.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Маслен отдушник, извеждане навън.

    Въпросът е дали ще се промени към лошо режимът на двигателя, ако изкарам навън маслените пари. Наложи се да сваля "U" образното съединение, свързващо възд. филтър с турбото и видях, че от масления отдушник, влизат по моему прекалено много лайна в турбото и нататък. Нормално ли е да има толкова лайна от отдушника, нещо да не е запушено? Ако е , как да разбера?

  • #2
    При бензина не е кофти, даже напротив, и на двете съм ги извел навънка......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Можеш ли да разясниш Ферарист ,ако може и със снимки за бензина става въпрос благодаря ти предварително.
      АР 156 1.8 ТС 2000г

      Comment


      • #4
        Лесно е, но мирише бее... като караш и като спреш на мясти си мирише на маслени испарение с бензин... гадно е. Трябва с кетчър да се прави това. Да се утаява в него и да не мирише толкова. Иначе веднага се усеща повечето свобода на двигателя, но... си мирише. И аз съм го махал, мотора почва да работи по-тихо, но като ми замириса и го върнах.

        При бензина най-добре единия отвор да се запуши (този към колектора след дросела), а от другиа с маркуч към кетчъра и на изхода на кетчъра филтърче за картерни газове.

        А отвора на колектора се свързва с друг маркуч към Т образното преди дросела.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          А при дизела къде се отвеждат ?
          Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
          Avensis 2011 -2.0 D-4D

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от krasy k Покажи съобщение
            А при дизела къде се отвеждат ?
            Май пак така.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Вече около 500км навъртях така и не забелязвам проблем освен кофти миризмата когато колата е запалена и седи на едно място, но се засмислям дали този маркуч не е сложен преди турбото не само заради еко норми ами и има нужда от вакума които се създава за да извежда маслените пари по-бързо.
              Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox

              Comment


              • #8
                Сега смятам, да извеждам маслените пари е една медна тръба, нейде по-назад, за да не ми мирише. Може и с PVC, ще видя, кое е по-лесно, а в краен случай с един дъъъъълъг маркуч и ще си имам два ауспуха, да ми завиждат

                Comment


                • #9
                  Направи и някоя снимка по време на работа
                  Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                  Avensis 2011 -2.0 D-4D

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Vanco Покажи съобщение
                    Сега смятам, да извеждам маслените пари е една медна тръба, нейде по-назад, за да не ми мирише. Може и с PVC, ще видя, кое е по-лесно, а в краен случай с един дъъъъълъг маркуч и ще си имам два ауспуха, да ми завиждат
                    Пак ще ти мирише на място.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Аз мисля да двойката да ги запратя в горния ляв край на предния капак.....това е далече от филтъра за купето, и мисля че няма да влиза......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Ако обичате снимаите как стават нещата за бензинов мотор, мисля си, че разбрах какво трябва да направя ама за всеки случай да видя.

                        Сърцата са по-капризни от умовете.

                        Comment


                        • #13
                          Ето:

                          Преди задния отвор на капака не го бях запушвал а с един тройник го бях вкарал в дебелия маркуч, но като се позамислих тоия тройник е с тънки твори и дебита пак се намалява и го запуших и махнах тройника.
                          Attached Files
                          Last edited by oem; d.m.y г., 13:39.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Мерси.

                            Сърцата са по-капризни от умовете.

                            Comment


                            • #15
                              Преди няколко дена на 2.5 закарах с тройник всичко по един маркуч под колата някъде към средата и.....засега не мисля да го променям....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment

                              Working...
                              X